wtorek, 2 lipca 2013

Dobra, weźcie XD

No heeej :* . Nareszcie wakacje, co nie? :D Można odpocząć, chociaż tak krótko.. Dobra, wiem , marudzę. Pogoda, jak zawsze raz taka, raz taka.. Głownie, to tak mniej więcej, do 17-18 jest ciepło i wgl. a potem, wieczorem, burza, grzmi i leje jak z cebra. Ja , tam się wybieram nad morze, a wy ?? Nienawidzę , spędzać wakacji w domu. . Już, nie mogę się doczekać wyjazdu ♥ .. Ej, no dobra, bo ciągle gadam o pogodzie, wakacjach. Pewnie was już to nudzi xD . Tak ogólnie, to dzień miałam taki sobie, bo nie mam z kim, np. na dwór wyjść :< Ostatnio, się pokłóciłam z koleżanką, która mieszka blisko mnie. W sumie, to mam 3 koleżanki co mieszkają blisko mnie. Niby mnie lubią, i wgl. ale jakoś tak się ostatnio dowiedziałam, że jedna z nich po prostu, ma mnie dość. Czyli została już tylko 1 , ale też mam takie wrażenie, że ona czuje do mnie niechęć.. Co je wszystkie ugryzłoo? Moja przyjaciółka mieszka na drugim końcu miasta, to się tak za bardzo nie spotykamy codziennie. Pff... Sama jak palec.  Nawet nie ma z kim do miasta wyjść. No ale trudno. Już jutro siostra przyjeżdża♥ to się nudzić nie będę. :* Rozpisałam się jak nigdy, ale czasami człowiekowi dobrze zrobi wypisanie się do ludzi, którzy nie będą cię krytykować, głównie dlatego, że im się nie chce komentarzy dodawać i pisać i wgl. ale nie ważne. Co ja tak dużo piszę?? Dobra. To buziaki i do zobaczenia niedługo .:* 

/Werq :* 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz